Back to top

propostes

23/12/2016
Col·lectiuMaristes Rubí

- Tutories compartides (co-tutories) i organització del professorat de manera que cada professor pugui treballar amb un nombre d’alumnes més reduït, afavorint els aprenentatges amb metodologies més

3
amunt

Dóna suport

23/12/2016
Col·lectiuMaristes Rubí

- Treballar per Projectes

4
amunt

Dóna suport

23/12/2016
Col·lectiuMaristes Rubí

- Hort a l’escola dins l’espai educatiu.
- Mobiliari adaptable.

2
amunt

Dóna suport

23/12/2016
Col·lectiuMaristes Rubí

- Crear espais per compartir experiències pedagògiques i altres.
- Disposar de més temps setmanal per coordinar cicles i etapes.

4
amunt

Dóna suport

23/12/2016
Col·lectiuMaristes Rubí

- És de vital importància que els educadors estiguin ben formats; cal cuidar els moments que es proposen per fer la formació donat que a certes hores les persones ja no estem receptives.

1
amunt

Dóna suport

23/12/2016
Col·lectiuMaristes Rubí

- Participació activa de les famílies; pares amb ofici poden venir a l’escola i fer xerrades i/o tallers (fusteria, mecànica,...)

4
amunt

Dóna suport

23/12/2016
Col·lectiuMaristes Rubí

- Partim de què per educar, cal estimar; així doncs, cal respectar els infants, la seva diversitat, els seus ritmes i els seus drets.

0
amunt

Dóna suport

23/12/2016
Col·lectiuMaristes Rubí

- Fer un bon acompanyament als alumnes i un seguiment guiat.
- Reduir la ràtio o ampliar el nombre de mestres per aula.

2
amunt

Dóna suport

23/12/2016
Col·lectiuMaristes Rubí

- L’alumne ha de saber prèviament els criteris d’avaluació de les àrees.
- L’alumne cal que tingui una participació activa en les comissions pastorals de l’escola.

0
amunt

Dóna suport

23/12/2016
Col·lectiuMaristes Rubí

- Treure la parcel·lació de les àrees eliminant les matèries i treballar per competències en tots els àmbits, tot integrant l’educació emocional i l’actualitat quotidiana.

5
amunt

Dóna suport

Pàgines

© 2016 Maristes L'Hermitage

Baked by Digital Bakers