Back to top

actualitat

26/06/2020

“Els alumnes recorden amb emoció allò que ha implicat un procés i que han après amb sentit. Amb l’ABPj el mestre juga el rol d’acompanyant i ha de saber fluir amb el procés d’aprenentatge, seguint i despertant la curiositat dels alumnes.”

26/06/2020

Aquesta és una petita mostra de projectes que s'estan treballant a les escoles Maristes de Catalunya. La majoria són interdisiplinaris i són projectes de diversos cursos de les etapes de Primària i Secundària.

Salvem el Supercomputador 

29/05/2020

Inesperat, sorprenent, inquietant, desconegut... La crisi provocada per la COVID-19 no té res amb què comparar-se. Mestres, professorat, alumnes, mares, pares, monitors del lleure... tothom, sense diferència, han hagut de fer-hi front de la millor manera que han estat capaços.

14/05/2020

"Agraïment, infants i joves, famílies, acompanyament emocional, presència, emoció, creativitat, incertesa, reinventar-nos...".

07/05/2020

Un bon dia, un grup de mestres del col·legi Maristes Igualada, arran de formar-se  en neuroeducació a la Universitat de Manresa, s'engresquen i decideixen constituir-se en el grup Neurodinàmics. I què fan? Doncs posen en pràctica els coneixements adquirits a la Universitat i apliquen determinades experiències a l'aula, a totes les etapes: des de nens d'Infantil fins a alumnes de Secundària.

30/04/2020

"El confinament ha servit per donar sentit a la feina que estem fent els educadors i educadores, que de vegades es perd amb la burocràcia, l'estima cap als alumnes, el sentit d'equip; tots tenim el mateix objectiu i no estem sols."

22/04/2020

El temps de confinament està generant un munt de propostes formatives i comunicatives online, aprofitant el temps que estem a casa.

25/03/2020

La diversitat i la inclusió van ser les temàtiques més recurrents de la jornada

02/03/2020

Dos o més docents dins de l’aula, una millora per a tothom?

L’escola Maristes Sants-les Corts va acollir la segona trobada de xarxa MXI, el 25 de febrer, en el nou espai polivalent de què disposa. Els participants de cada escola van ser novament, dos membres de les comissions d’innovació i els dos caps d’estudis.

La trobada tenia un doble propòsit:

28/02/2020

MXI posa en marxa una nova iniciativa per créixer com a xarxa intel·ligent d’innovació: la creació d’una comunitat de pràctica professional a mode experimental. La proposta va ser molt ben acollida per les escoles i totes hi han volgut participar. L’experiència compta amb un grup inicial de vint-i-tres educadores i educadors que s’hi han registrat voluntàriament.

© 2016 Maristes L'Hermitage

Baked by Digital Bakers